Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Webbie bywalec
Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 319
|
Wysłany: Pią Cze 30, 2017 15:09 Temat postu: |
|
|
By??em, widzia??em, zachwyconem?em.
Jak komu przeszkadzaj? lataj?ce r?ce Stefana, to popatrzy?by chwil? na Yorka. Ale jak stan?? prosto do mikrofonu to nie fa?szowa?, nawet falsetem (Nude, reckoner!) +wycinki z polskiego radia o PKB i s?u?bie zdrowia podczas National Anthem + Bardziej gitarowa aran?acja "Bloom". Szkoda ?e nie by?o "I Promise"... |
|
Powrót do góry |
|
|
kashmir23 CfO Beton
Dołączył: 24 Paź 2012 Posty: 1978
|
Wysłany: Pią Cze 30, 2017 16:40 Temat postu: |
|
|
Muzycznie mi si? podoba?o, natomiast takie festiwale to nie dla mnie. Smród, przepychanie si? i tak dalej.
Wol? w knajpie posiedzie? przy piwku na luzie i pos?ucha? w spokoju muzyki. Jak na 23 lata to co? szybko mi przesz?y te rockowe wielkie gigi. |
|
Powrót do góry |
|
|
Nedved ma gadane
Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 863 Skąd: Cz?stochowa/Kraków
|
Wysłany: Wto Lip 04, 2017 4:47 Temat postu: |
|
|
Mia?em pewne obawy po bardzo niepewnym wokalnie pocz?tku Yorke'a (szczególnie 15 step - moment mojego najwi?kszego zw?tpienia), ale pó?niej by?o tylko lepiej, prawie po?owa In Rainbows, doskona?a setlista, "Bloom" na ?ywo rzeczywi?cie sporo zyskuje porównuj?c do wersji z p?yty,
Okoliczno?ci mog?yby by? bardziej sprzyjaj?ce, publika by?a w du?ej mierze do?? przypadkowa, krzyki b?agalne o creep wko?o
No ale nie wiadomo czy i kiedy przyjad? jeszcze, wi?c warto by?o. |
|
Powrót do góry |
|
|
kashmir23 CfO Beton
Dołączył: 24 Paź 2012 Posty: 1978
|
Wysłany: Pon Lip 17, 2017 13:17 Temat postu: |
|
|
A wi?c oto moja lista albumów from fav to least fav:
1. In Rainbows (pozdrawiam Likiego)
2. The Bends
3. Ok Computer
4. Kid A
5. Amnesiac
6. A Moon Shaped Pool
7. Hail to the Thief
8. Pablo Honey
9. King Of LIMBS |
|
Powrót do góry |
|
|
@Hien Site Admin
Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 5002 Skąd: ?ód?
|
Wysłany: Pon Lip 17, 2017 13:25 Temat postu: |
|
|
1. In Rainbows
2. A Moon Shaped Pool
3. Hail To The Thief
4. Kid A
5. Amnesiac
6. OK Computer
7. The Bends
8. Pablo Honey
9. King of Limbs
Ale ostatnio g?ównie siedz? w utworach pozaalbumowych. To jak druga dyskografia, tylko po drugiej stronie lustra xD _________________ dissing Steven Wilson 2013 - 2017 |
|
Powrót do góry |
|
|
Nedved ma gadane
Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 863 Skąd: Cz?stochowa/Kraków
|
Wysłany: Pon Lip 17, 2017 22:36 Temat postu: |
|
|
S?ucha?em zach?cony tak?e przez to forum Radiohead ju? dawno temu, ale tak naprawd? wszystko zacz??o si? w okolicach wydania Spectre, cytuj?c pewien wspania?y utwór, in no time we became friends. Przed Spectre by?y rzeczy które mi si? podoba?y, niektóre nawet bardzo, ale nigdy nie przerodzi?o si? to w jaki? wi?kszy romans. Natomiast Spectre co? prze?ama?o, potem nadesz?o A Moon Shaped Pool, no i bardzo szybko Radiohead sta?o si? moim top 1.
Moja aktualna toplista:
1. In Rainbows
2. Kid A
3. A Moon Shaped Pool
4. HTTT
5. OK Computer
6. Amnesiac
7. The Bends
8. KoL
9. Pablo
Mia?em dawa? oceny, ale w zasadzie od The Bends w gór? musia?bym da? przynajmniej 9/10, wi?c to jest chyba pozbawione sensu. Oprócz KoL (które sporo zyskuje live) i debiutu, który mimo ?e nie jest taki z?y jak go wi?kszo?? pisze nie zapowiada tego co si? b?dzie dzia?o pó?niej, Radiohead wyda?o same p?yty genialne. |
|
Powrót do góry |
|
|
DarkMoonlight bywalec
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 156 Skąd: Nowy S?cz
|
Wysłany: Sro Lip 19, 2017 9:39 Temat postu: |
|
|
To ode mnie b?dzie taka kolejno??:
1. Hail To The Thief
2. OK Computer
3. Kid A
4. Amnesiac
5. In Rainbows
6. A moon shaped Pool (tylko dlatego, ?e ma?o tego kr??ka s?ucha?em)
7. The Bends
8. Pablo
9. King of Limbs |
|
Powrót do góry |
|
|
turismo bywalec
Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 291 Skąd: Kraków/Lublin
|
Wysłany: Sro Lip 19, 2017 10:27 Temat postu: |
|
|
Ja te?, ja te?!
1. Kid A
2. In Rainbows
3. Amnesiac
4. King of Limbs
5. OK Computer
6. A Moon Shaped Pool
7. Hail to the Thief
8. The Bends
9. Pablo Honey
Mam wyrzuty sumienia powodowane presj? spo?eczn? dotycz?ca umieszczania King of Limbs wy?ej ni? na 8 miejscu, ale nic nie poradz? ?e lubi? ten album. |
|
Powrót do góry |
|
|
@Hien Site Admin
Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 5002 Skąd: ?ód?
|
Wysłany: Sro Lip 19, 2017 11:01 Temat postu: |
|
|
No to aktualnie top RH by CfO wygl?da tak:
1. In Rainbows - 40 pkt
2. Kid A - 36 pkt
3. OK Computer - 29 pkt
4. Hail To The Thief - 28 pkt
5/6. Amnesiac - 27 pkt
5/6. A Moon Shaped Pool - 27 pkt
7. The Bends - 19 pkt
8. King of Limbs - 11 pkt
9. Pablo Honey - 8 pkt
Gdyby nie Turismo, to KoL by?by na w?a?ciwej sobie, ostatniej pozycji xD
Ciekawe na którym miejscu znalaz?aby si? sk?adanka najlepszych kawa?ków niealbumowych. Gdyby wysz?o co? co by zawiera?o razem takie rzeczy jak Man Of War, Spectre, Lift, I Promise, Fog, Go Slowly, itd, to by?oby to u mnie na 2 miejscu, niezale?nie od tego, czy to pe?noprawny album, czy nie. A samo Spectre, tak jak Nied?wied?, b?d? zawsze baaardzo mi?o wspomina?. Dla niego, to by?o objawienie, a dla mnie powrót wiary w ten zespó? po tym jak mnie obsypali rzeczami na poziomie Supercollider/The Butcher. _________________ dissing Steven Wilson 2013 - 2017 |
|
Powrót do góry |
|
|
Agher CfO Beton
Dołączył: 18 Lut 2006 Posty: 1691 Skąd: Bia?ystok
|
Wysłany: Sro Lip 19, 2017 21:25 Temat postu: |
|
|
1. Amnesiac
2. Kid A
3. Hail to the Thief
4. OK Computer
5. In Rainbows
6. The King of Limbs
7. The Bends
8. Pablo Honey
A moon shaped pool nie s?ucha?em.
Je?eli chodzi o utwory:
1. Pyramid Song
2. Idioteque
3. Go slowly
4. Paranoid Android
5. Jigsaw falling into plase
6. The Gloaming (from the basement)
7. The Tourist
8. Backdrifts
9. A Wolf at the door
10. Everything in its right place |
|
Powrót do góry |
|
|
kashmir23 CfO Beton
Dołączył: 24 Paź 2012 Posty: 1978
|
Wysłany: Czw Lip 20, 2017 15:14 Temat postu: |
|
|
1. Let Down
2. Weird Fishes
3. Bulletproof
4. You and whose army
5. How to disappear
6. Nude
7. House of Cards
8. Street Spirit
9. The Tourist
10. Nice Dream |
|
Powrót do góry |
|
|
@likipiki Site Admin
Dołączył: 10 Mar 2005 Posty: 7693 Skąd: Racibórz / Kraków
|
Wysłany: Czw Lip 20, 2017 19:16 Temat postu: |
|
|
Je?li chodzi o LP, to ostatnio u mnie tak:
1. Amnesiac
2. Kid A
3. OK Computer
4. The Bends
5. Pablo Honey
Pozosta?ym okresem si? nie zajmuj?, to jest poni?ej wszelkiej krytyki. _________________ raciborsko-starogardzki piwno-wódkowy front walki z piknikami |
|
Powrót do góry |
|
|
kashmir23 CfO Beton
Dołączył: 24 Paź 2012 Posty: 1978
|
Wysłany: Czw Lip 20, 2017 21:03 Temat postu: |
|
|
likipiki napisał: | Je?li chodzi o LP, to ostatnio u mnie tak:
1. Amnesiac
2. Kid A
3. OK Computer
4. The Bends
5. Pablo Honey
Pozosta?ym okresem si? nie zajmuj?, to jest poni?ej wszelkiej krytyki. |
Nie uwierz?, ?e ??ucha?e? AMSP. |
|
Powrót do góry |
|
|
Nedved ma gadane
Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 863 Skąd: Cz?stochowa/Kraków
|
Wysłany: Czw Lip 20, 2017 22:14 Temat postu: |
|
|
likipiki napisał: | Je?li chodzi o LP, to ostatnio u mnie tak:
1. Amnesiac
2. Kid A
3. OK Computer
4. The Bends
5. Pablo Honey
Pozosta?ym okresem si? nie zajmuj?, to jest poni?ej wszelkiej krytyki. |
Tak nagle po Amnesiacu wed?ug Ciebie nie wydali nic warto?ciowego? |
|
Powrót do góry |
|
|
@likipiki Site Admin
Dołączył: 10 Mar 2005 Posty: 7693 Skąd: Racibórz / Kraków
|
Wysłany: Czw Lip 20, 2017 22:31 Temat postu: |
|
|
Kashmir, fragmentami.
Nedved, fragmentami. _________________ raciborsko-starogardzki piwno-wódkowy front walki z piknikami |
|
Powrót do góry |
|
|
|