Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bobi CfO maniak
Dołączył: 11 Kwi 2006 Posty: 1040 Skąd: krk
|
Wysłany: Nie Lis 07, 2010 20:56 Temat postu: |
|
|
Kamael napisał: | Bez sensu tak 10 typowa?, ale na zasadzie "pierwsze, co przysz?o mi do g?owy":
my bloody valentine - loveless
the chameleons - strange times
the wrens - meadowlands
sonic youth - goo
red house painters - rollercoaster
aphex twin - selected ambient works 85-92
autechre - incunabula
echo & the bunnymen - porcupine
boards of canada - geogaddi
slowdive - pygmalion |
lubi? to! |
|
Powrót do góry |
|
|
stalker and parsival CfO Beton
Dołączył: 15 Lut 2005 Posty: 6855
|
Wysłany: Wto Lis 09, 2010 9:42 Temat postu: |
|
|
Ostatnio na potrzeby jakiej? zabawy na facebooku zrobi?em list? pi?tnastu p?yt, które mi pierwsze przysz?y do g?owy. Wysz?o to tak:
Sonic Youth - A Thousand Leaves
Coil - Musick to play in the Dark
Death in June - Rose Clouds Of Holocaust
Autechre - Amber
Psychic TV - Allegory and Self
The Beatles - Sgt. Pepper''s Lonely Hearts Club Band
Idoli - Odbrana i poslednji dani
Pink Floyd - Meddle
Fennesz - Venice
The Wrens - Meadowlands
Porcupine Tree - On the Sunday of Life
The Legendary Pink Dots - The Maria Dimension
Novy Svet - Venezia
David Sylvian - Blemish
William Basinski - The Disintegration Loops _________________ Now is the time to relaunch the dream weapon |
|
Powrót do góry |
|
|
PT_fan bywa
Dołączył: 06 Gru 2008 Posty: 58
|
Wysłany: Wto Lis 30, 2010 22:23 Temat postu: |
|
|
No dobra, spróbujmy. Narzuci?em sobie ograniczenie - maksymalnie jedna p?yta jednego zespo?u. Inaczej ten post by?by jednym wielkim peanem na cze?? Wilsona
Kolejno?? przypadkowa:
Porcupine Tree - Up the Downstair
Pain of Salvation - The Perfect Element pt. 1
Depeche Mode - Ultra
Landberk - Indian Summer
No-Man - Flowermouth
Anathema - Alternative 4
Tim Hecker - Harmony in Ultraviolet
Marillion - Marbles
Bass Communion - I
Opeth - Blackwater Park
Riverside - Out of Myself
Anekdoten - From Within
Rush - Moving Pictures
Blackfield - I
Pink Floyd - Wish You Were Here
King Crimson - In the Court of the Crimson King
Morte Macabre - Symphonic Holocaust
Ozric Tentacles - The Hidden Step
Wiem, zbyt oryginalny nie jestem, ale moja przygoda z muzyk? dopiero si? zaczyna. Po zaliczeniu "jazdy obowi?zkowej" przyjdzie czas na g??bsze poszukiwania |
|
Powrót do góry |
|
|
Nedved ma gadane
Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 863 Skąd: Cz?stochowa/Kraków
|
Wysłany: Sro Gru 01, 2010 0:04 Temat postu: |
|
|
za Ultra ;] |
|
Powrót do góry |
|
|
^redbox Moderatorzy
Dołączył: 29 Gru 2006 Posty: 2615
|
Wysłany: Sob Gru 04, 2010 12:41 Temat postu: |
|
|
Ultra to rzeczywi?cie wyj?tkowa p?yta .
Najlepsze albumy 2010 wg Stefana
Shearwater - The Golden Archipeligo
Hans Zimmer - Inception soundtrack
Foals - Total Life Forever
Organum - Sorow
LCD Soundsystem - This is Happening
Chrome Hoof - Crush Depth
Salem - King Night
Oceansize - Self Preserved While the Bodies Float Up
Necro Deathmort - This Beat is Necrotronic
Massive Attack - Heligoland
Autechre - Move of Ten
Sun Kil Moon - Admiral Fell Promises
Everything Everything - Man Alive
Andrew Thomas - Between Buildings and Trees
Arvo Part - Symphony No 4 |
|
Powrót do góry |
|
|
Nedved ma gadane
Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 863 Skąd: Cz?stochowa/Kraków
|
Wysłany: Sob Gru 04, 2010 20:46 Temat postu: |
|
|
Nie s?ucha?em nic poza Massive Attack |
|
Powrót do góry |
|
|
@Hien Site Admin
Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 5002 Skąd: ?ód?
|
Wysłany: Sob Gru 04, 2010 23:03 Temat postu: |
|
|
redbox napisał: | Ultra to rzeczywi?cie wyj?tkowa p?yta .
|
i chyba ich najlepsza (obok IMO Exiter)
redbox napisał: |
Najlepsze albumy 2010 wg Stefana
|
W ogóle nie pokrywaj si? z moimi typami na ten rok
I te zachwyty Stefana nad now Anathem, p?yt cholernie przeci?tn. |
|
Powrót do góry |
|
|
^redbox Moderatorzy
Dołączył: 29 Gru 2006 Posty: 2615
|
Wysłany: Nie Gru 05, 2010 0:35 Temat postu: |
|
|
Hien napisał: | redbox napisał: | Ultra to rzeczywi?cie wyj?tkowa p?yta .
|
i chyba ich najlepsza (obok IMO Exiter)
|
To jest w?a?nie zadziwiaj?ce, ?e po odej?ciu Wildera i uzale?nieniu Gahana potrafili nagra? co? tak dobrego. |
|
Powrót do góry |
|
|
@Hien Site Admin
Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 5002 Skąd: ?ód?
|
Wysłany: Nie Gru 05, 2010 0:42 Temat postu: |
|
|
Dla mnie Wilder nigdy nie by? jakim? wyznacznikiem jako?ci.
Ceni? jego solow robot? (zw?aszcza Subhuman i Hydrology) ale nie wydaje mi si? aby po jego odej?ciu, DM nagle straci?o jaja.
Ultra to w 90% p?yta idealna, pod wzgl?dem produkcji (w ko?cu to Tim Simenon), wywa?enia organicznego instrumentarium a elektronik i samymi kompozycjami (poza Insight, którego nie trawi?).
A uzaleznienie Gaha uzal?znieniem, ju? takie przypadki si? zdarza?y |
|
Powrót do góry |
|
|
@likipiki Site Admin
Dołączył: 10 Mar 2005 Posty: 7693 Skąd: Racibórz / Kraków
|
Wysłany: Czw Paź 18, 2018 1:37 Temat postu: |
|
|
W ramach b.popularnego w ostatnich tygodniach ?a?cuszka facebookowego wrzuci?em na swoim profilu niby 10 moich albumów wszechczasów, do których ci?gle wracam.
Wiadomo, ?e to zawsze wychodzi inaczej, ale ?a?cuszek ten mia? zalet? o tyle, ?e ca?y top powstawa? przez 10 dni, a nie przez kwadrans. Wi?c przemy?lenia 'co jutro' wrzuci? gwarantowa?y (niby) wi?ksz? dojrza?o?? wybranych pozycji.
U mnie wysz?o tak (kolejno?? publikowania ca?kowicie przypadkowa):
Clan of Xymox Medusa
The Dolphin Brothers Catch the Fall
King Crimson THRAK
William BasinskiThe Disintegration Loops I - IV
Ulver Teaching in Silence
Celtic Frost Monotheist
Bohren & Der Club Of Gore Black Earth
Aphex Twin Selected Ambient Works 85-92
Pharoah Sanders Karma
Prefab Sprout Jordan: The Comeback
Par? ciekawych dla mnie wniosków:
- przez lata muzycznie rozwin??em si? w niewielkim stopniu. Trzon mojej topki stanowi? albumy, które umie?ci?bym pewnie i 10 lat temu. Cho? oczywi?cie przez t? dekad? przekona?em si?, jak bardzo mog? na nich polega?
- przez lata kompletnie utraci?em kontakt z Mike'iem Pattonem. Kiedy? dla mnie nie do pomy?lenia. Teraz wracam g?ównie do Mr Bungle i FNM, rzadziej do Lovage. Chcia?bym w najbli?szych tygodniach znale?? czas (i si?y) na ponowne pojednanie z Fantomasem. Kiedy? cholernie kocha?em si? w tym projekcie.
- nie s?ucham ju? praktycznie Beatlesów. To te? chcia?bym nadrobi?.
- dwa ostatnie albumy to stosunkowo ?wie?e podjarki, przy czym Prefab Sprout jest napawd? ?wie?a. Przygod? z Paddym McAloonem rozpocz??em w tym roku (lub pod koniec zesz?ego) i da?em si? porwa? w 100%. Absolutnie zakocha?em si? w tym songwritingu. I cho? ?aden z jego albumów jeszcze zbyt wiele ze mn? nie prze?y?, to akurat jestem pewien, ?e zostan? z t? muz? na d?u?ej. Nie mam te? ulubionego albumu PS. Jordan wydaje mi si? najlepszy, dlatego go wrzuci?em. Ale prze?ywa?em ju? faz? na ka?dy, za wyj?tkiem... "Steve McQueen" (podoba mi si?, ale nie kumam czemu jest traktowany jako najwi?ksza per?a w dyskografii), wszystko przede mn?
- najtrudniej by?o wybra? miejsce 10. Masz ostatni slot, a kolejnych kilka ekstremalnie mocnych pozycji, które musz? przez to wypa??. U mnie ostatnia walka rozegra?a si? jeszcze z:
Dead Can Dance Into the Labyrinth
Darkthrone A Blaze in the Northern Sky
Pink Floyd The Piper at the Gates of Dawn
Electric Light Orchestra Out of the Blue
Supertramp Breakfast in America
Chwilk? wcze?niej odpad?y:
Talk Talk The Colour of Spring
Marillion Marbles
Obituary Cause of Death
Guru Jazzmatazz Volume II: The New Reality
Burial Untrue
i pewnie jeszcze par?, o których zapomnia?em.
i tak w kó?ko.
Pzdr,
liki _________________ raciborsko-starogardzki piwno-wódkowy front walki z piknikami |
|
Powrót do góry |
|
|
@Pieniek Site Admin
Dołączył: 16 Paź 2009 Posty: 2426
|
Wysłany: Czw Paź 18, 2018 22:31 Temat postu: |
|
|
Ze wszystkich moich koncertów Stefana (+10) najbardziej w pami?ci utwi?a mi niesamowito?? pierwszego zetkni?cia przed koncertem Blackfield z I Trawl the Megahertz Paddy'ego McAloona. Do dzisiaj niesamowicie porusza. _________________ dissing SW, simply |
|
Powrót do góry |
|
|
Nazgul CfO Beton
Dołączył: 25 Sie 2005 Posty: 2773
|
Wysłany: Pią Kwi 26, 2019 1:45 Temat postu: |
|
|
Ale jak ?e Marillion Marbles?
Afraid Of Sunlight i Brave a nawet Anoraknophobia ale nie Marbles |
|
Powrót do góry |
|
|
@likipiki Site Admin
Dołączył: 10 Mar 2005 Posty: 7693 Skąd: Racibórz / Kraków
|
Wysłany: Wto Kwi 30, 2019 0:33 Temat postu: |
|
|
No mi si? Marbles najbardziej podoba. Brave brzmi p?asko. O Nophobia rzadko pami?tam niestety _________________ raciborsko-starogardzki piwno-wódkowy front walki z piknikami |
|
Powrót do góry |
|
|
|